جذب مشتری پوشاک

راه های جذب مشتری پوشاک چگونه است؟ به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص راه های جذب مشتری و افزایش فروش پوشاک با ما همراه باشید.

راه های جذب مشتری پوشاک یکی از دغدغه های اصلی فروشندگانی است که می خواهند در فضای مجازی و دنیای اینترنت موفق باشند، همانطور که مستحضر هستید مشتریان و مخاطبان هدفمند شما امروزه خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند مخصوصا بعد از شیوع ویروس کرونا فضای مجازی و دنیای اینترنت به عنوان یکی از اصلی ترین راه های جذب مشتری پوشاک به حساب می آید چرا که  مشتریان در تلاشند علاوه بر حفظ سلامت خرید های خود را به صورت اینترنتی سفارش دهند و در وهله ی اول باید اعتماد آن ها را نسبت به خود جلب کنید.

یکی از روش های متداولی که در اینترنت و یا فضای مجازی وجود دارد این است که فروشندگان محصولات مورد نیاز کاربران را در فضای مجازی منتشر می کنند سپس افراد با مشاهده ی محصولات به آدرسی که در پیج و یا سایت وجود دارد به محل مورد نظر رجوع کرده و محصول مورد نظر را با استفاده از نام و یا کد تقاضا می کنند که فروشنده در کوتاه ترین زمان ممکن آن را در اختیار مشتری قرار می دهد، در ادامه به توضیحات تکمیلی در این خصوص خواهیم پرداخت، به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه های جذب مشتری پوشاک با ما همراه باشید.

افزایش مشتری پوشاک
افزاش مشتری برای فروشگاه های لباس

راه های جذب مشتری پوشاک چیست؟

با توجه به موارد ذکر شده بالا که توضیح کوتاهی در خصوص راه های جذب مشتری پوشاک دادیم متوجه شدیم که امروزه بیشتر افراد با استفاده از دنیای مجازی با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنند و این موضوع باعث شده که در هنگام ارائه محصولی خلاقیت در فروش پوشاک را در دستور کار خود قرار دهند، به عنوان مثال اگر در اندیشه ی جذب مشتری مزون زنانه هستید بهتر است برنامه ی حرفه ای مانند تخفیفات دوره ای، جوایز نفیس و هدایای ارزشمند را در برنامه های فروش خود قرار دهید تا علاوه بر سود مکفی جوایز و هدایای مناسبی به دست مشتریان شما برسد، وجود هدایای نفیس به عنوان یکی از  راه های جذب مشتری در مغازه پوشاک به حساب می آید.

راز موفقیت در فروش پوشاک از این روش به عنوان ترفندهای فروشندگی لباس یاد می شود چرا که شما علاوه بر جذب مشتری مناسب توانستید قلب مشتری خود را به وجد آورده و آن شخص را به یکی از تبلیغ کننده پنهان خود تبدیل کنید، فرض کنید فضای مجازی را به عنوان یکی از راه های جذب مشتری پوشاک در نظر گرفته اید! و موفق به جذب مشتری از این روش شده اید، آیا برنامه ی ویژه ای بر روی نحوه برخورد با مشتری در لباس فروشی دارید؟ همه ی ما می دانیم که فضای مجازی تنها شرایط دریافت، قیمت و محصول را به مشتریان نشان می دهند، مهم ترین بخش بعد از آن نحوه‌ی برخورد فروشنده با مشتری است که باید بسیار قاطع، مصمم و مهربان باشد به گونه ای که فرد مقابل یا مشتری احساس راحتی و صمیمیت داشته باشد و اگر محصولات شما کیفیت مناسب داشته باشد مطمئنا آن شخص به عنوان یکی از مشتریان همیشگی شما تبدیل می شود.

راز موفقیت در فروش پوشاک

بسیاری از افراد و فروشندگان در صورت مشاهده ی موفقیت دیگر رقبا به این موضوع می اندیشند که راز موفقیت در فروش پوشاک چیست؟ پس از اینکه راه های آن را برای فروشگاه خود دنبال می کنند به جوابدهی مورد نظر نمی رسند و این موضوع باعث می شود که در مدت زمان کوتاهی به این نتیجه برسند که تکرار راه ها نمی تواند نتایج رضایت بخشی برای آن ها به دنبال داشته باشد.

نکات جذب مشتری پوشاک

راز ها و نکاتی که برای جذب مشتری نیاز دارید به شرح زیر است:

  • اول از همه باید هدف فروش خود را معین کنید.
  • نیاز های مشتری باید جز اولویت های شما باشد، یعنی پس از اینکه هدف خود را مشخص کردید در وهله ی دوم باید نیاز مشتری خود را بدانید سپس با توجه به آن عمل کنید.
  • تیم خود را با مشتری یکی کنید و در یک راستا حرکت کنید.
  • تمرکز خود را بر روی یک بخش از بازار بگذارید.
  • در کسب و کار خود بهترین باشید.
  • از ترفند های فروش و سیستم همکاری غافل نشوید.
  • مشتریانی که به شما اعتماد کرده اند را حفظ کنید.
  • تبلیغات هدفمند یکی از اهداف و برنامه های اصلی شما باشد.
  • استفاده از اکسسوری های مرتبط و مکمل ها می تواند فروش شما را چند برابر کند مانند: فروش لباس اسپرتی که پیشنهاد کتانی را می دهد که مرتبط با محصول است.
  • روش های جذب مشتری به صورت اینترنتی را به خاطر داشته باشید.
  • محصولات شما قیمت مناسب و قابل دسترسی داشته باشند، یعنی از هر قشر بتوانند از فروشگاه شما خرید کنند.
  • نظر خواهی مشتریان را از یاد نبرید، سعی کنید طبق نظر مشتریان خود عمل کنید.
  • پرسش و پاسخ در برنامه های اصلی شما باشد و خدمات پس از فروش یکی از برنامه های اصلی شما باشد چرا که با خدمات پس از فروش است که مشتریان شما روز به روز بیشتر می شود.
  • فراموش نکنید که رفتار محترمانه در فضای مجازی و محیط فیزیکی تاثیر دوچندانی در فروش شما دارد، بنابراین از این موضوع به هیچ عنوان قافل نشوید.
 جذب مشتری بوتیک مردانه
شیوه اقزایش مشتری بوتیک

 جذب مشتری بوتیک مردانه

همانطور که مستحضر هستید بوتیک مردانه یکی از کسب و کار های سخت تر نسبت به سایر فروشگاه ها به شمار می آید چرا که مردان اغلب خرید های خود را برای همسر، دوست یا فرزند خود انجام می دهند و در انتها به دنبال خرید برای خود هستند به همین دلیل محصولاتی که ارائه می دهید علاوه بر قیمت مناسب باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد و تبلیغات در این حوزه بسیار متفاوت از سایر محصولات و پوشاک ها دنبال می شود، از آنجایی که مردان کلی نگر و خانم ها جزئی نگر هستند بهتر است که از تبلیغات پر زرق و برق دوری کرده و اصل مطلب را به مخاطب خود برسانید که روش های مختلفی برای این کار وجود دارد.

پیشنهاد: تبلیغ بوتیک در اینستاگرام

شما می توانید جهت توسعه، تبلیغ و معرفی کسب و کار های خود با ما در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، سرویس اشتراک گذاری آپارات و همچنین در یوتیوب همراه باشید، همچنین آموزش های موردنیاز با کسب و کار خود را نیز از این مجموعه دریافت نمایید.

انفجار فروش در فضای مجازی

تبلیغات هدفمند در اینستاگرام

customer-service (1)

شماره همراه خود را وارد کنید تا کارشناسان تبلیغات ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.