تبلیغات پوشاک در اینیستاگرام

اگر تبلیغات پوشاک در اینستاگرام  نتواند پیام شما را به سر مردم برساند، شما عملا زمان و هزینه خود را هدر داده اید، بنابراین چگونه میتوان تبلیغاتی ایجاد کرد که در پایان با شکست مواجه نشود؟

مزایای تبلیغات پوشاک در اینستاگرام

اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال، ابزار و ویژگی های مختلف آن همانند استوری، اکسپلوره و لوکیشن می تواند بهترین روش برای افزایش آگاهی راجب تجارت شما باشد، شما می توانید بدون هزینه و محدودیت تجارت خود را به آسانی گسترش دهید. این شبکه برای شرکت هایی که محتوآی بصری چشم گیری تولید می کنند، بسیار پتانسیل بالای دارد، برای جذب مشتریان روز افزون.

حساب کاربری خود را تبدیل به یک مذون لباس عروس یا بوتیک زنانه و مردانه کنید. اگر کسب و کار نصبتا کوچیک تری دارید باز هم از تبلیغات پوشاک در اینستاگرام غافل نشوید. اگر شما مغازه شال و روسری، لباس بچه گانه و در کل در این زمینه فعالیت دارید، در این مقاله با ما باشید تا شما را با چگونگی بازاریابی و جذب مشتری در زمینه تبلیغات پوشاک در اینستاگرام شما را یاری کنیم. راهکارهای ما را مورد بررسی قرار دهید و از آنها برای ایجاد تبلیغات غیر قابل مقاومت استفاده کنید تا افزایش فروش خود را با چشم نظاره گر باشید.

نمایه تجاری اینستاگرام شما

  • عکس نمایه: عکسی را انتخاب کنید که کاملا مرتبط با برند شما باشد تا شناسایی برند شما را آسان تر کند. یک تصویر قادر به بیان هزاران کلمه است.
  • بیوگرافی: بیوگرافی اینستاگرام شما بسیار مهم است. کسب و کار خود را معرفی کنید، به آن ها اطلاع بدهید که چه چیزی برای ارائه دارید. چگونگی ارائه محصولات.ادرس محل کار، ساعت کاری.

نمایه تجاری اینستاگرام شما اقلب اولین نقطه تماس شما با مشتری شما خواهد بود. آنها چند قدم با سرمایه گذاری و خرید محصولات شما فاصله خواهند داشت.

شاخص ها و ابزار تبلیغات پوشاک در اینستاگرام

  • از تایپ گرافی جالب استفاده کنید: اگر قصد دارید متن در تصویر خود قرار دهید از فونت های چشم نواز استفاده کنید.
  • لوگوی خود را در تصویر آگهی قرار دهید: این امر به آگاهی بیشتر از نام تجاری شما کمک می کند، علاوه بر این لوگوی شما می تواند به عنوان یک عنصر طراحی عمل کند.
  • بسیار مهم است که محصولات خود را در بهترین حالت ممکن به نمایش بگذلرید..
  • هشتک ها: همانند یک موتور جستجو گر در اینستاگرام عمل می کند و به همه کاربران این امکان را میدهد تا به آسانی پست مورد نظر خود را جستجو کنند. استفاده از هشتک ها باعث میشه پست شما بیشتر مناسب فضای اینستاگرام باشد. از هشتک ها برای جلب نظر دیگر دیگر کاربران استفاده کنید. این کار باعث دیده شدن بیشتر پیج شما و افزایش فالورهای شما میگردد.
  • ایموجی: از ایموجی ها در اگهی خود استفاده کنید تا تبلیغات شما خاص و جذاب تر شود.
  • از عکس های حرفه ای استفاده کنید
  • تبلیغات در قالب استوری: راهی جدید برای ارتباط آسان تر و تعامل با مخاطبان است. به شما این امکان را میدهد تا تبلیغی کوتاه از شما در بین داستان های سایر کاربران خود پخش کنید. مهم این است که بلافاصله نظر بیننده را جلب کنید.
  • برای نشان دادن چندین محصول در یک پست تبلیغی بیش از چند عکس متفاوت استفاده کنید: زمینه بیشتری به پست دهید، به گونه ای که با هر بار لمس انگشت مخاطب، رنگ جدید ظاهر شود.سعی کنید از هر ده تصویر برای ساختن پست تبلیغاتی خود استفاده کنید، خود را محدود نکنید. همچنین اینستاگرام قابلیت استفاده از عکس های عمودی را به کاربران خود داده، از این گزینه برای اشغال فضای بیشتر در تصاویر خود استفاده مفید کنید.
  • یک پیوند متفاوت به هر تصویر اضافه کنید: هنگام استفاده از چند عکس در یک پست، می توانید هر تصویر را به یک پیوند دیگر هدایت کنید، از این گزینه برای هدایت کاربران به پست های اصلی تبلیغاتی خود استفاده کنید.
  • زیرنویس پست های تبلیغاتی:  زیرنویس ها می توانند همانند یک فراخوان عمل کنند. در زیر نویس ها از لحن ثابت استفاده کنید. آن ها را کوتاه مفید و جذاب بنویسید تا پردازش زیر نویس شما برای مخاطبان، هیجان آور باشد. از جملات سوالی استفاده کنید برای هدایت فکری مخاطبان خود.
  • تبلیغ صفحه اینستاگرام خود در سایر شبکه های مجازی: می توانید در سایر شبکه های مجازی یک تیز ایجاد کنید تا بازدید کنندگان شما، خود را به صفحه تجاری شما در اینستاگرام برسانند، این گونه مابقی پیشنهادات شما را در آینده از دست نخواهند داد.

بازاریابی و تبلیغات پوشاک در اینستاگرام یک بازی طولانی مدت است و برای دست یابی به نتایج مرغوب نیازمند به: صبر ، ثبات و پیگیری می باشید.

شما می توانید جهت توسعه، تبلیغ و معرفی کسب و کار های خود با ما در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، سرویس اشتراک گذاری آپارات و همچنین در یوتیوب همراه باشید، همچنین آموزش های موردنیاز با کسب و کار خود را نیز از این مجموعه دریافت کنید.

انفجار فروش در فضای مجازی

تبلیغات هدفمند در اینستاگرام

customer-service (1)

شماره همراه خود را وارد کنید تا کارشناسان تبلیغات ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.