5 نکته اساسی تبلیغات موثر در اینستاگرام

مقدمه ای بر تبلیغات موثر در اینستاگرام

همانطور که همه شما می دانید اهمیت تبلیغات در اینستاگرام روز به روز در حال افزایش است و یکی از دلایل آن این است که اینستاگرام توانسته به یکی از بهترین رسانه اجتماعی برای مشارکت مشتریان با یک دیگر و صاحبان کسب و کار تبدیل شود. اما شاید برایتان این سوال پیش آید که چه چیزی باعث شده است تا تبلیغ محصول یا برند در اینستاگرام از اهمیت ویژه ای برخوردار شود ؟ برای یافتن پاسخ سوال خود می توانید از صفحه اهمیت تبلیغات در اینستاگرام بازدید کنید.

اما اگر از حیاتی بودن ثبت تبلیغات در اینستاگرام اطمینان حاصل کردید و قصد دارید که درآمد خود را به کمک اینستاگرام افزایش دهید، قبل از هر چیز دیگری به این 5 نکته اساسی برای داشتن تبلیغات موثر در اینستاگرام دقت کنید:

1. تکمیل صفحه اینستاگرام خود

اولین و مهم ترین نکته از آموزش تبلیغات در اینستاگرام کامل کردن مشخصات صفحه اینستاگرام برند یا کسب و کارتان است، چرا که اگر صفحه خوب و جذابی نداشته باشید اگر در تمامی پیج ها پربازدید تبلیغاتی اینستاگرام نیز تبلیغ کنید باز نمی توانید بازدهی خوبی را دریافت کنید.

تکمیل صفحه اینستاگرام خود

توجه داشته باشید که صفحه برند شما جلوه کسب و کارتان است و هر چقدر زمان بیشتری برای آن بگذارید نتیجه بهتری خواهید گرفت. در گام نخست باید تمرکز خود را بر روی تولید محتوا مناسب و جذاب، کاورهای زیبا و نوشتن بیوگرافی عالی از خود و برندتان بگذارید. پیشنهاد می شود که برای آشنایی بیشتر با نکات مهم در تکمیل صفحه اینستاگرام خود جهت داشتن بازخورد بهتر از تبلیغات در اینستگرام به صفحه زیر مراجعه کنید.

2. هدف شما از تبلیغات در اینستاگرام

قدم دوم برای داشتن تبلیغات موثر در اینستاگرام تعیین هدف خود از ثبت تبلیغات در اینستاگرام است. هدف کلی شما و سایر برند ها از تبلیغات در اینستاگرام می تواند دلایل کاملا متفاوتی داشته باشد به این صورت که ممکن است شما بخواهید تمرکز تبلیغات خود را بر روی برندینگ خود بگذارید و بخواهید مردم را با اهداف برند خود آشنا کنید  و یا به دنبال فروش بیشتر هستید و می خواهید فروش خود را در سایت یا پیج خود افزایش دهید. بنابراین قبل از شروع تبلیغات هدف خود از تبلیغات در اینستاگرام را تعیین کنید و پس از آن شروع به ساختن استراتژی خود برای داشتن تبلیغات موثر در اینستاگرام بپردازید.

3. مخاطبان خود را تعیین کنید

قدم بعدی پس از انتخاب هدف خود از تبلیغات در اینستاگرام، باید مخاطبان تبلیغات خود را تعیین کنید. این گام از روند تبلیغ محصول یا برند در اینستاگرام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که شما باید با توجه به اهداف برند یا کسب و کار خود مخاطبانی را پیدا کنید که می توانند به مشتریان یا دنبال کنندگان شما در آینده تبدیل شوند و آن ها را هدف قرار دهید.

مخاطبان خود را تعیین کنید

برای مثال در صورتی که شما یک فروشگاه فیزیکی دارید باید تمام تمرکز خود و تبلیغاتتان را بر روی مخاطبانی قرار دهید که ساکن شهر یا استان شما هستند یا در صورتی که محصولی که ارائه می کنید مختص افراد جوان است باید جوانان را مورد هدف قرار دهید. در کل می توان گفت برای تعیین کردن مخاطبانتان باید به فاکتورها خاصی در رابطه با محصول خود دقت کنید، ببینید محصول شما برای چه جنسیتی، چه سنی، ساکن کدام منطقه و با چه سلیقه ای کاربرد دارد و آن ها را مخاطب خود قرار دهید.

4. تعیین بودجه برای تبلیغات

بدون شک تعیین بودجه برای ثبت تبلیغات خود در اینستاگرام یک امر حیاتی است چرا که شما نباید بدون هیچ برنامه ای اقدام به سفارش تبلیغات در اینستاگرام کنید باید پس از تعیین هدف خود از تبلیغات بودجه خود را نیز بررسی کنید.

تعیین بودجه برای تبلیغات

چرا که در صورت داشتن محدودیت در بودجه شما می توانید محاسبه کنید که برای رسیدن به هدف خود متناسب با بودجه خود به چه روشی اقدام به تبلیغات در اینستاگرام کنید که برای آشنایی بیشتر با روش ها تبلیغات در اینستاگرام و بودجه مورد نیاز آن ها می توانید از صفحه روش های تبلیغات در اینستاگرام بازدید کنید. توجه داشته باشید در صورتی که شما بودجه تبلیغاتی خود را تعیین نکنید به احتمال زیاد با مشکل جدی در روند تبلیغات خود مواجه خواهید شد. 

5. گزینش پیج های تبلیغاتی در اینستاگرام

آخرین قدم از این سری از آموزش تبلیغات در اینستاگرام، پیدا کردن پیج های پربازدید مناسب برای پذیرش تبلیغات شما در اینستاگرام است. الان که بودجه و هدف خود را از ثبت تبلیغات در اینستاگرام تعیین کرده اید باید شروع به گزینش پیج هایی کنید که در مرحله اول علاوه بر پربازدید بودن زمینه فعالیتشان به کسب و کار شما نیز نزدیک باشد تا بتوانید مخاطبانی را جذب کنید که قبل تر آن ها را هدف قرار داده بودید. برای پیدا کردن بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغات می توانید به صفحه پیج های پربازدید تبلیغاتی مراجعه کنید.

فراموش نکنید برای مشاهده آموزش های بیشتر جهت داشتن تبلیغات موثر در اینستاگرام حتما صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

انفجار فروش در فضای مجازی

تبلیغات هدفمند در اینستاگرام

customer-service (1)

شماره همراه خود را وارد کنید تا کارشناسان تبلیغات ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.