تبلیغات در اینستاگرام

در حال حاضر یکی از بهترین روش های تبلیغات استفاده از اینستاگرام می باشد که یکی از بهترین شبکه های اجتماعی است و در کل جهان محبوبیت ویژه ای دارد و تعداد مخاطبان آن بسیار زیاد می باشد. یک تبلیغ مناسب در اینستاگرام می تواند بسیار تأثیرگذار باشد. امروزه رقابت های زیادی در زمینه تبلیغات وجود دارد و هرکس سعی می کند تنوع و جذابیت را در ایجاد محتوای خود داشته باشد که مخاطب را به دیدن پست خود در اینستاگرام تشویق کند.

ویژگی تبلیغات در اینستاگرام:

نکات زیر را در تبلیغات خود به کار ببرید.

  • خلاقیت

به هیچ وجه متن خود را کپی نکنید زیرا تکراری است و از آن استقبال نمی شود اما اگر شخص ایده جالب و جدیدی را در تبلیغات شما ببیند اشتیاق بیشتری برای دیدن پست شما نشان می دهد.

  • مختصر و ساده باشد

هیچکس متن های طولانی و خسته کننده را نمی خواند پس از ابتدا هدف را مشخص کنید و به یک توضیح کامل و مختصر درباره آن بپردازید و در نوشتن آن خلاقیت را فراموش نکنید.

  • زمان مناسب را انتخاب کنید

قراردادن پست یا استوری در پیج اینستاگرام زمانی که افراد بیشتری در اینستا فعالیت دارند و بازدید بیشتر است می تواند تأثیر بیشتری داشته باشد.

  • هشتگ های مناسب

استفاده از هشتگ های مرتبط با هدف باعث می شود که مخاطب دسترسی بیشتر و راحت تری به محتوای موردنظر شما داشته باشد.

  • استفاده از پیج های مختلف

فقط به یک پیج اکتفا نکنید و تبلیغات خود را در پیج های متفاوتی که مخاطبان آن مورد هدف شما هستند قرار دهید با انجام این کار افراد بیشتری پست شما را می بینند. پس ابتدا مشخص کنید که مخاطبان خود چه کسانی هستند سپس با توجه به این موضوع پست موردنظر خود را در پیج هایی که آن ها دنبال می کنند قرار دهید.

  • فالور

با جذب فالور های بیشتر، میزان بازدید افزایش پیدا می کند. یا از پیج هایی برای تبلیغ استفاده کنید که فالور های آن بالا باشد و همچنین از فالور های فیک استفاده نکرده باشد. برای تشخیص این مورد می توانید به میزان لایک و کامنت های پست هایی که در پیج دارد، توجه کنید.

  • چهره های شناخته شده

استفاده از چهره های محبوب و شناخته شده، تاثیر بسیار زیادی در میزان بازدید از پست شما دارد زیرا اکثر مردم این افراد را دنبال می کنند و کارهایی که آن ها انجام می دهند مورد توجه عموم قرار می گیرد.

  • پیگیر باشید

در پیج خود فعالیت زیادی داشته باشید و بصورت روزانه و مداوم پست و استوری بگذارید. به این صورت تبلیغات شما بیشتر در معرض دید افراد قرار می گیرد.

  • انتخاب هدف

هدف خود را به طور دقیق مشخص کنید و به تبلیغ چند موضوع بصورت همزمان نپردازید. اختصاص دادن پیج به یک موضوع و تمرکز روی آن، امری بسیار مهم می باشد و مخاطب را سرگردان نمی کند به این صورت شما مخاطبان خاص خود را دارید و افرادی که طالب محتویات پیج شما هستند، را جذب کرده اید با انجام این کار نتیجه بهتری خواهید گرفت.

  • ویژگی های پیجی که ایجاد می کنید

باید در قسمت بیوگرافی تمام اطلاعات را بصورت خلاصه بیان کنید که هدف شما کاملا واضح برای مخاطبان نمایان شود و همچنین پیج شما باید از طراحی زیبایی برخوردار باشد تا افراد با دیدن ظاهر پیج مشتاق به ذنبال کردن مطالب موجود در آن شوند.

پیشنهاد: تبلیغات در اینستاگرام

نکات تکمیلی

شما می توانید تبلیغات خود را به صورت متن و عکس یا ویدیویی بسازید و همچنین از استوری برای تأکید بیشتر آن استفاده کنید. سعی کنید با تولید یک محتوای جالب و با استفاده از ایده های جدید و یا ترفند هایی مانند طراحی یک مسابقه مشتری را به دیدن تبلیغ خود ترغیب کنید.

انفجار فروش در فضای مجازی

تبلیغات هدفمند در اینستاگرام

customer-service (1)

شماره همراه خود را وارد کنید تا کارشناسان تبلیغات ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.