مقدمه ای بر اهمیت هشتگ گذاری در اینستاگرام
امروزه همه صاحبان کسب و کار به دنبال یافتن بهترین راه برای داشتن تبلیغات موثر در اینستاگرام و افزایش بازدهی تبلیغات خود در اینستاگرام هستند، اما اکثر آن ها امری حیاتی در این زمینه را به طور کلی فراموش کرده اند “هشتگ گذاری”. هشتگ ها در اینستاگرام همچنان یکی از موثر ترین راه های موجود برای جذب مخاطبان بیشتر و ایجاد تعامل بیشتر آن ها با پست های تبلیغاتی در اینستاگرام هستند چرا که یک پست با داشتن حداقل یک هشتگ در زیر آن به طور میانگین حداقل حدود 12.6 % بیشتر موجب تعامل مخاطب می شود تا پست کردن چند پست بدون هشتگ.
پس در صورتی که به دنبال داشتن تبلیغات موثر و افزایش بازدهی پست ها برند خود در اینستاگرام هستید حتما به فکر ساخت یک استراتژی هشتگ گذاری برای خود باشید. قبل از شروع به صحبت کردن در رابطه با هر آنچه که نیاز است در سال 2021 درمورد هشتگ های اینستاگرام بدانید بهتر است نگاهی به مقاله زیر نیز بندازید.
حتما بخوانید : هشتگ ربایی در اینستاگرام
در ادامه ما به شما کمک خواهیم کرد تا از هر آن چیزی که باید در مورد استفاده از هشتگ ها جهت داشتن تبلیغات موثر در اینستاگرام بدانید، آگاهی کامل پیدا کنید:
هشتگ گذاری در اینستاگرام برای کسب و کار ها
همان طور که همه ما شاهد آن بوده ایم اینستاگرام از سال ۲۰۱۰ تا به حال شاهد تغییرات زیادی شده است، اما همچنان در یک اصل ثابت مانده است “اهمیت هشتگ گذاری در اینستاگرام”.
حتی در سال ۲۰۲۱ یکی از بهترین روشها برای کشف شدن برندتان توسط مخاطبان جدید در اینستاگرام هشتگ گذاری صحیح است و این موضوع نه تنها میتواند موجب جذب بیشتر مخاطبان و افزایش تعامل آن ها شود بلکه در ادامه آن می تواند مشتریان بیشتری را برای کسب وکار شما به دنبال خود بیاورد.

الگوریتم اینستاگرام به طور کلی با سازماندهی و دسته بندی عکسها و ویدیوها کار میکند و از این رو اگر شما یک حساب کاربری در اینستاگرام دارید و یک هشتگ را به یک پست اضافه کنید، آن پست بر روی صفحه آن هشتگ قابل مشاهده خواهد بود و این موضوع این امکان را به مخاطب می دهد که بتواند با جست و جو کردن هشتگ مورد نظر خود تمامی پست هایی که آن هشتگ را دارند و به آن مربوط هستند را به صورت یک جا مشاهده کند.
در نتیجه از آنجایی که هشتگ گذاری در اینستاگرام با قصد کشف محتوا مورد استفاده قرار میگیرند، هشتگ گذاری درست می تواند به سادگی شما را در مقابل مخاطب مورد نظر خود قرار دهد، حتی اگر تا به حال با شما هیچ ارتباطی نداشته باشد.
بیشتر بخوانید : 5 نکته اساسی که قبل از شروع تبلیغات باید آن ها را رعایت کنید
بگذارید یک مثال بزنیم، فرض کنید یک وبلاگ نویس مواد غذایی یک عکس حاوی ظرفی از غذا های کاملا سالم را پست کند و سپس از هشتگ های cleaneating #vegansofig #superfoods# استفاده کند، او با استفاده از این سه هشتگ صحیح برای پست خود توانسته تصویر خود را به گونه ای در اینستاگرام دسته بندی کند که کاربرانی که از غذاهای سالم لذت میبرند به راحتی به توانند پست آن را پیدا کنند.

نکات نگارشی هشتگ گذاری در اینستاگرام :
- اگر صفحه اینستاگرام شما شخصی ( بسته ) است باید توجه داشته باشید که حتی اگر از هشتگ ها نیز استفاده کنید، اینستاگرام پست شما را در صفحه مربوط به آن هشتگ قرار نخواهد داد.
- شما می توانید در هشتگ ها از اعداد و تمامی حروف بزرگ و کوچک استفاده کنید اما از فاصله و کارکتر های خاصی مانند $ یا % نمی توانید استفاده کنید.
- حداکثر هشتگ هایی که می توانید برای یک پست استفاده کنید 30 و حداکثر هشتگ گذاری در استوری اینستاگرام 10 عدد است.

به یاد داشته باشید که شما با سپردن تبلیغات خود به ادزین بازدهی تبلیغات خود را تضمین کرده اید. چرا که به هنگام انشتار تبلیغات شما در اینستاگرام تمامی نکات موثر تبلیغات توسط کارشناسان تیم ما مورد توجه قرار می گیرند و برای پست های تبلیغاتی شما در اینستاگرام قبل از هر چیز دیگری توسط تیم ما استراتژی هشتگ گذاری ساخته می شود.
حتما بخوانید : انواع هشتگ ها در اینستاگرام و ساخت استراتژی هشتگ گذاری
شما می توانید برای مشاهده آموزش ها بیشتر در رابطه با سایر نکات کلیدی جهت داشتن تبلیغات موثر در اینستاگرام پیج اینستاگرام ادزین را دنبال کنید.