تبلیغ زیبایی آرایشی

سرویس های تبلیغاتی ویژه کسب و کارهای زیبایی آرایشی

تبلیغات زیبایی آرایشی در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی ویژه تبلیغ محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات زیبایی و لوازم آرایشی، کلینیک زیبایی ( پوست، مو، لاغری و..) می باشد. شما میتوانید با دریافت لیست کامل رسانه ها و پیج های پر بازدید تبلیغاتی به همراه تعرفه، پس از بررسی پکیج تبلیغاتی مناسب با هدف خود را رزرو کنید.

تبلیغ زیبایی آرایشی
شما در 3 قدمی تبلیغات هستید!
دریافت تعرفه

دریافت لیست کامل رسانه ها و پیج های پر بازدید تبلیغاتی به همراه تعرفه و مشخصات رسانه

بررسی و انتخاب

بررسی پکیج ها و رسانه های تبلیغاتی و انتخاب پکیج مناسب با توجه به بودجه و اهداف تبلیغاتی 

رزرو و انتشار تبلیغات

ارسال محتوای تبلیغاتی (عکس، ویدیو، متن تبلیغاتی) و رزرو تبلیغات در تاریخ انتخابی شما

تبلیغ زیبایی آرایشی در اینستاگرام

تبلیغات در رسانه های پر بازدید اینستاگرام

تبلیغات کسب و کار یا محصول زیبایی آرایشی در اینستاگرام با توجه به میزان حضور و وقت گذرانی مردم در این شبکه اجتماعی فرصت مناسب برای تبلیغات با بازدهی بالا به وجود آورده است.

شما میتوانید لیست کامل صفحات پر بازدید اینستاگرام مناسب برای تبلیغات زیبایی آرایشی را به همراه قیمت از لینک زیر دریافت نمایید.

راهنمای تبلیغ زیبایی آرایشی

مثله یک حـرفه ای تبلیغات کنید!

از جمله کسب و کار های زیبایی آرایشی را میتوان تولیدی انواع محصولات زیبایی آرایشی، کلینیک های زیبایی، کلینیک های پوست، مو و لاغری، فروش لوازم آرایشی و محصولات زیبایی و… نامبرد. تبلیغات روش موثر و ثابت شده ای در برندینگ و افزایش میزان فروش می باشد. در ادامه شیوه صحیح یک تبلیغات پر بازده را توضیح میدهیم.

تولید محتوا تبلیغاتی

محتوا مناسب تبلیغات در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی شامل عکس، کلیپ ویدیو و متن تبلیغاتی می باشد. محتوا نبلیغاتی نقش به سزایی در میزان بازدید و بازدهی تبلیغات دارد. متن و کلیپ تبلیغات زیبایی آرایشی معرف محصول و کسب و کار شما هستند.

مشاورین تولید محتوا تبلیغاتی ما به صورت رایگان در ساخت و تولید یک محتوای تبلیغاتی موفق راهنمایی می کنند.

انتخاب پکیج تبلیغاتی زیبایی آرایشی

در پایین صفحه میتوانید لیست کامل پکیج های تبلیغاتی مناسب برای کسب و کار و محصولات زیبایی آرایشی را دریافت نمایید. در این لیست مشخصات رسانه (نام رسانه، میزان دنبال کننده و آدرس صفحه رسانه) درج شده است که شما میتوانید با توجه به برنامه تبلیغاتی خود و بودجه مورد نظرتان پکیج تبلیغاتی مناسب خود را انتخاب نمایید.

در صورت نیاز میتوانید از کارشناسان تبلیغات ما به صورت رایگان شماوره بگیرید.

رزرو تبلیغات و دریافت گزارش

پس از انتخاب پکیج و انتخاب زمان انجام تبلیغات درخواست رزرو را با تماس با کارشناسان ما ثبت می نمایید و محتوا تبلیغاتی شما در زمان مشخص شده در رسانه های انتخابی شما منتشر می شود و پس از انجام گزارش انتشار تبلیغات (لینک، اسکرین شات) برای شما ارسال می گردد.

کارشناسان ما همه روزه جهت مشاوره و دریافت سفارشات شما به صورت تلفنی و گفتگو آنلاین در کنار شما هستند.